Instagram 39 timmar

Nu har jag besökt Instagram.
Anledning: Jag ville lÀgga ut en bild pÄ att jag bÀr Suicide Silence linnet idag för Mitch Lucker. Linnet som Suicide Silence signerade nere i Tyskland i somras.
Varför?.. Jag vet inte varför jag promt var tvungen att göra det. Varför vill jag egentligen att folk ska se att jag bryr mig om att han dog? Av nÄgon anledning var det viktigt för mig. Det kan man sÀkert analysera vidare..
Detta var ju nÄgot jag inte kunde vÀnta med att göra heller. Skumt att komma en vecka senare...ba...RIP.......!
Det Àr verkligen jÀttetrÄkigt att han dog!! Blir sÄ berörd nÀr jag ser hur alla skriver om honom pÄ Twitter. Och alla bilder pÄ honom tillsammans med sin dotter som han kallade sin Àngel, sin "reason for living.."
 
 
SÄ, dÄ har jag bara ett "förbud" kvar dÄ..Facebook.. Det Àr det program jag har klarat mig bÀst frÄn att gÄ in pÄ. Vi fÄr se nÀr jag kikar in dÀr dÄ....


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0