BM vecka 32

Det sÄg bra ut Àven denna kontroll. Mitt Hb har stigit igen mha kost och sÄ försöker jag komma ihÄg att ta iaf en ACO Gravid tablett om dagen. Men jag kÀnner mig ju piggare ocksÄ, sÄ det verkar ha hjÀlpt. Efter en klÀm-kÀnn kontroll sÄ tror BM att bebisen ligger med huvudet nedÄt men hon var inte 100. Men Àn sÄ lÀnge kan den ju vÀnda pÄ sig, sÄ det var inte sÄ viktigt. NÀsta kontroll ska hon försÀkra sig om att bebi lagt sig till rÀtta med huvudet ner. ViktuppgÄng frÄn första besöket Àr 10 kg, vilket ju Àr normalt. Blodtrycket (undertrycket) har ökat sedan förra kollen, men det var ingen fara. LivmodermÄttet Àr 31 cm och följer dÀrmed kurvan. SÄ det rullar pÄ! :)
(Jag har inte tre navlar utan tvĂ„ hĂ„l Ă€r för piercingen hihi) 



Kommentarer
josefin

Vilken superkula! Tycker det kan bli november nu!

2013-09-19 @ 12:04:42
Mamma

Vilken fin mage du har.... stooor!!!

2013-09-19 @ 16:00:08


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0