Supersize me

Juice pĂ„ apelsin, gurka, morot och citron blev det till frukosten. Mumma! 

IgĂ„r var jag pĂ„ akut shoppingrunda. Även mina sk "comfy-byxor" (som har ngt extra som gör att dom inte klassas som mjukisbyxor sĂ„ man kan ha dom pĂ„ jobbet) har blivit för trĂ„nga i midjan. Om man kĂ€nner sig tung och otymplig innan sĂ„ blir det sĂ„ mycket vĂ€rre om man har trĂ„nga byxor! Att plocka upp nĂ„got frĂ„n golvet blir ett stort projekt. Iaf sĂ„ hittade jag vĂ€rldens kanske skönaste byxor igĂ„r!! Dom sitter inte Ă„t nĂ„gon stans, varken i midjan eller runt anklarna. RĂ€tt snygga och enkla Ă€r dom ocksĂ„. Jag har pĂ„ mig dom nu och jag mĂ„ste ibland kolla efter sĂ„ att jag verkligen har nĂ„gra byxor pĂ„ mig. Det Ă€r sĂ„ det ska vara. Freedom! 


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0