VÀnliga sjÀlar

Jag blev erbjuden bĂ€rhjĂ€lp idag av en frĂ€mmande kvinna pĂ„ Coop. Gud vad snĂ€llt!! TyvĂ€rr sĂ„ var jag dum och inte tog emot hjĂ€lpen Ă€ven fast det kanske hade underlĂ€ttat en hel del. NĂ€, dĂ„ ska man vara lite "svensk" Ă„ ba: "Nej dĂ„, det Ă€r ingen fara." -"Är du sĂ€ker?" -" JadĂ„, men tack sĂ„ jĂ€ttemycket för att du frĂ„gade!!"....dom hĂ€r tre kassarna med mjölk, yoghurt, fil och frysvaror Ă€r ingen match för mig...som gĂ„tt upp 10+ kg...och inte har nĂ„gra armuskler...I'm superwoman!! 

Kassarna kom ÀndÄ till bilen och upp i lÀgenheten. Men nu mÄste jag sitta hÀr och vila ryggen och Àta godis istÀllet för att börja med maten.

Man blir iaf glad av dessa vĂ€nliga sjĂ€lar. 


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0