Ibland fÄr man erkÀnna sig besegrad

IkvĂ€ll var det bokat bord för mig och J pĂ„ Johannes Kök. Vi skulle gĂ„ dit och Ă€ta en trerĂ€tters middag. Fira vĂ„r stundande förlovningsdag. Jag har sĂ„klart sett fram emot detta. Av vad jag hört om Johannes Kök sĂ„ skulle vi inte bli besvikna. Men efter att ha kommit hem frĂ„n en heldags hundaktiviteter och shoppingrunda kĂ€nde jag mig helt matt. Ryggen var öm och huvudet tungt. Jag hade Ă€ndĂ„ tvĂ„ timmar att vila upp mig pĂ„, sĂ„ jag kröp in under en filt i soffan. Vaknade upp med dunkande huvudvĂ€rk... Typiskt! Men jag var redo att ge mig ivĂ€g Ă€ndĂ„ nĂ€r J stoppade mig och bad mig krypa ner igen. Han avbokade restaurangen och Ă€r nu ivĂ€g och köper Big Mac och osthjĂ€rtan. :) SĂ„ sĂ„ fĂ„r vi fira förlovningsdagen. Det Ă€r vĂ€l kĂ€rlek! 




Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0