Bestyr och tankar

Veckan rullar pĂ„ snabbt. En vecka utan speciellt mycket inplanerat..för en gĂ„ngs skull. Jag jobbar pĂ„ det. Att inte boka upp alla dagar och sluta som ett schletet vrak pĂ„ fredagen. Jag jobbar ocksĂ„ pĂ„ att lĂ€mna disk i diskhon och lĂ„ta den vara om jag inte orkar. Den stĂ„r kvar till dagen dĂ€rpĂ„ och kanske, kanske blir den omhĂ€ndertagen av nĂ„gon annan..

Jag gĂ„r i köpa-fisk tankar. Jag vill köpa en fisk som Ă€ter vatten-snĂ€ckor. Jag orkar inte hĂ„va upp snĂ€ckor var och varannan dag. Efter helgernas grovrengöring av akvariet sĂ„ blir det bĂ€ttre ett tag, men sen kommer dom fram igen. SĂ„ en liten snĂ€ck-Ă€tare vore kanske nĂ„tt. Vi har inte kunnat köpa en tidigare för att vi har haft en massa fiskyngel som kan rĂ„ka illa ut. Men nu har dom vĂ€xt till sig! 

NĂ€sta vecka drar det igĂ„ng med en massa kurser. "How to become a mother" "how to breath your baby out" "how to be a milk-cow"... :) 


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0