50 shades of Grey

Nu har jag ocksÄ börjat lÀsa 50 shades of Grey eller 50 nyanser av honom som den heter pÄ svenska. Det har varit mycket prat om den pÄ jobbet. Om hur man rodnar nÀr man lÀser den. BS tÀnkte jag. Ni Àr sÄ pryda. Men sÄ blev jag ju rÀtt nyfiken ÀndÄ. Efter Ätta kapitel sÄ var jag fortfarande av den Äsikten att mina kollegor mÄste rodna för minsta lilla. Men NU minsann, nu börjar det hÀnda grejer i den hÀr boken!! Inte sÄ att jag rodnar, men jag kan förstÄ vad de pratar om..
Och nu nÀr jag googlar pÄ den sÄ stÄr det ju faktiskt erotic novel. Haha, det visste jag inte. Har aldrig lÀst nÄgon sÄdan förut. Men det ska bli spÀnnande.. :P
 
Man blir ju rÀtt nyfiken pÄ den hÀr mannen Mr Grey. Nu har jag fÄtt veta att det kommer en film som Àr baserad pÄ boken och att det Àr Ian Somerhalder som ska spela Mr Grey. Det lÄter ju bra...... ;)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0