Kodnamn Lisa

Idag Àr det biopremiÀr för Johan Falk - Kodnamn Lisa. Vill se!! Men J ska pÄ hockey ikvÀll. Slutspel i Cloetta Center. Han och hans kollegor ska stÄ i LHC-klacken och J Àr tvingad att ha en LHC-tröja pÄ sig som hans kollegor har köpt till honom. PÄ jobbet mÄste han dricka kaffe ur en LHC-mugg. Allt detta pga att DjurgÄrden inte kommer upp i elitserien nÀsta Är. Ett vad som dom haft.
Jag skulle kanske iof kunna ragga upp nÄgon annan att gÄ med...eller vÀnta...vi fÄr se! Den ska ses iaf.
 
Att jag har fastat för Johan Falk serien har gjort att jag pĂ„ senaste har lĂ€st bl.a. boken om Peter RĂ€tz, en av polisens gamla infiltratörer som Johan Falk serien grundar sig mycket pĂ„. Nu hĂ„ller jag pĂ„ att lĂ€sa boken Svensk Maffa, som handlar om svenska MC-klubbar. Än sĂ„ lĂ€nge mest om Hells Angels och Bandidos. Den boken gjorde sĂ„ att jag gav serien Sons of Anarchy ett nytt försök efter att ha ratat den efter bara 6 avsnitt. Men nu Ă€r vi pĂ„ sĂ€song 3 n lovin it!... allt hĂ€nger ihop.


Kommentarer
Anonym

haha.. har bÄda böckerna hemma sÄ det Àr vÀl bara till att börja lÀsa dÄ! :) //Emmy

2013-03-15 @ 17:43:04


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0