HÄrproblem och ögonproblem

Om jag ska spela pÄ kommentaren att jag och mitt hÄr Àr som en kÀrlekshistoria sÄ kan man sÀga att vi har brÄkat... Vi kommer inte alls överÀns för tillfÀllet. Hen ska bara ha och ha. Mer fÀrg, annan fÀrg, starkare fÀrg, coolare fÀrg, mer framtrÀdande fÀrg, mindre framtrÀdande fÀrg, naturligare fÀrger... Jag vet varken ut eller in! Idag stod jag och shamponerade hÄret med överdrivet mycket shampo 2 ggr för att fÄ ur fÀrgen som jag tycker Àr för mörk/för neon/ för cerise. Shampolöddret var rödlila och fanns överallt!! Att jag Àr missnöjd Ä sÄ beror nu inte pÄ att personalsamordnaren pÄ jobbet skrattade Ät mig och pekade pÄ mina "konstiga fÀrger" för er som nu tror det. Fast det gjorde ju inte situationen bÀttre. Det kan vara kÀnsligt det dÀr med hÄr...för vissa... :)
Jag har nÄgra gÄnger kvar att shamponera hÄret nu innan mina ManicPanic fÀrger Àr borta. Under tiden fÄr jag fundera ut vad jag ska ha för fÀrger hÀrnÀst. NÀr jag har tvÀttat ur fÀrgerna kan jag ge mig fan pÄ att jag vill ha samma fÀrger igen...
 
Om det Àr mycket stavfel i texten sÄ Àr det för att jag inte riktigt kan SE vad jag har skrivit. Jag verkar nÀmligen börja fÄ dÄlig syn pÄ Àldre dar... Jag som alltid varit sÄ nöjd och skrytit om mina falkögon. Men den tiden verkar vara förbi. Det Àr speciellt nÀr jag sitter sÄhÀr. Skriver pÄ trÄdlösa tangentbordet medan vi har TV:n som dataskÀrm. 51" plasma-TV. Jag frÄgar J om det inte Àr sÄ att bilden pÄ TV:n Àr suddig. Men han insisterar pÄ att det Àr den finaste bild du kan fÄ. SÄ jag börjar vÀl bli nÀrsynt....


Kommentarer
E

Ledsamt, men Àven i dom finaste förhÄllanden Àr man ibland osams... Du kanske kan avvakta lite med att fÀrga om lite och bo in dig i den fÀrgen du har för tillfÀllet? AngÄende synen kan det vara gammeln som tatt dig ; ) men det kan bero pÄ annat ocksÄ - jag skickar pÄ sms istÀllet!

2013-02-24 @ 07:23:04
URL: http://mamiforlife.blogg.se


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0