Witnessing your addiction

Jag köpte hÄrfÀrg idag.........

Men alltsĂ„, det hĂ€r Ă€r grejen. Förra helgen hade jag bara i en toning. Men toningar tar inte pĂ„ mitt hĂ„r lĂ€ngre för att det Ă€r fĂ€rgat sĂ„ mkt. Å jag mĂ„r dĂ„ligt av den urtvĂ€ttade fĂ€rgen jag har nu. SĂ„ nu har jag köpt en stark, intensiv fĂ€rg.
Jag har dock börjat se att mitt hÄr gÄr av. Rakt av. Ca 2 cm lÄnga avkapade strÄn droppar ner ibland.......

Hur vet man att man Àr beroende av hÄrfÀrg?
- Man Àr endast nöjd med hÄret en vecka efter fÀrgning.
- Man börjar tÀnka pÄ vad man ska köpa för hÄrfÀrg nÀsta gÄng nÀr man stÄr i duschen och sköljer ur hÄrfÀrgen.
- Man har alltid smÄ, halvfulla efterbehandlingsflaskor i duschen.
- Man prioriterar att köpa hÄrfÀrg framför bröd och mjölk dagen innan löning.

Tror jag slÀnger i en fÀrg i morn i alla fall.... TÀnk sÄ bra jag kommer mÄ efterÄt!! Mmmm lÀngtar!!



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0