TrÀningsinlÀgg

Idag var det segt att kÀnna att det var dax att trÀna, eftersom ingen konditionstrÀning blev av i helgen. Men jag var seg och har jÀtteont i ryggen, svanken. Funderar pÄ om det kan bero pÄ allt fÀltsitsande under galopptrÀningen igÄr. SÄ jag var snÀll mot mig sjÀlv och sa "kör bara 3 km". "Tack" sa jag och hoppade pÄ löpbandet med ett leende. :) Efter en stunds uppvÀrmning kÀndes ryggen ok. I en mÄnad har jag kört 2-3 trÀningspass i veckan och 2 ridpass. HÄllit igÄng! Tjohoo. Inget har hÀnt pÄ vÄgen dock. Bajsade och klÀdde av mig alla klÀder idag innan vÀgning, men ingen förÀndring. FÄr vÀl hoppas pÄ att det betyder att jag byggt muskler!! Vikten ska ju inte va det viktigaste, men jag Àr sÄn som gÀrna vill ha ett synligt resultat nÀr jag gör nÄgot. Annars tröttnar jag.



Kommentarer
E

MÀt med mÄttband! DÄ ser du resultaten ÀndÄ : ) Sen Àr ju den bistra sanningen att man mÄste ha koll pÄ kalorierna ocksÄ - annars spelar det ju ingen roll hur mycket man trÀnat (förutom att det Àr bra för hÀlsan sÄ klart - det som borde vara viktigast...) Men behöver du gÄ ner i vikt? Tyckte inte att jag sÄg en överviktig Hanna sist vi sÄgs....

Svar: Jag har ingen koll pÄ kalorierna. Jag Àter nog mer onyttigt nu Àn vad jag gjort förr ocksÄ... :P Jag ser ju resultat egentligen. Konditionen har ju förbÀttrats avsevÀrt! Orkar mycket, mycket mer...sÄ..rÀtt bra ÀndÄ! :) Jag behöver inte gÄ ner i vikt, men av nÄgon anledning blir man alltid glad av att göra det ÀndÄ... hehe..dessa kvinnoideal...
Peachmelba

2013-03-05 @ 09:06:46
URL: http://mamiforlife.blogg.se
E

LÄter som att du nÄtt resultat som du ska! Som sagt, vikten Àr ju rÀtt oviktig (!) nÀr det vÀl kommer till kritan!

2013-03-06 @ 15:02:19
URL: http://mamiforlife.blogg.se


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0