Trasiga djur

Nu fÄr det vara slut pÄ skador pÄ dessa tvÄ smÄ jyckar! Stamkort hos veterinÀren? Nova blev för nÄgra veckor sedan attackerad av en hund. Jag visste inte om hon skulle klara sig. :( Hon fick ligga inne hos veterinÀren och fÄ dropp och smÀrtstillande. Successivt blev hon bÀttre. Nu Àr hon som vanligt, förutom att tungan ofta hÀnger ut Ät höger..liten hjÀrnblödning?.. Jag var sÄ orolig, sÄ skönt att det gick sÄ bra ÀndÄ. Sen har hon behandlats för inflammerade analsÀckar..igen..ska troligtvis opereras.. IgÄr fick hon en fÀsting dÀr jag inte fick bort huvudet. Suck! Hoppas det inte blir nÄn skit av det!!... Zelda sprang i full fart ner för en grÀsslÀnt, kunde inte bromsa, och slog runt. Stukade tassen.... Har hoppat pÄ tre ben en vecka. Nu börjar hon gÄ pÄ den igen. BÄda tvÄ ska in och sövas för att rensa tÀnderna frÄn tandsten. Kan det vara lugnt sen? Det Àr inte heller billigt med veterinÀrkostnader kan jag berÀtta. Tur att man har försÀkring!!



Kommentarer
E

Stackars smÄ :-(

2013-07-02 @ 13:39:57
URL: http://mamiforlife.blogg.se


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0