En halvnaken tjockis

Jag och J har börjat ta sÄna dÀr bilder som Àr vanliga att ta nÀr man Àr gravid. En gÄng i veckan fotar han magens tillvÀxt frÄn v20 och frammÄt. Han har valt att ta bilderna i badrummet... lite underifrÄn sett.. Inte den mest smickrande vinkeln. En "vanlig" bild och en i underklÀder. SÄ dÀr stÄr jag i det starkt upplysta badrummet.. Mot kakelvÀggen.. I underklÀderna..och blir fotad underifrÄn..med en systemkamera... Det blir inte bÀttre av att jag Àr sÄ obekvÀm att jag alltid ger ifrÄn mig ett stelt flin dÀr jag skjuter fram underkÀken en aning. Bilder att titta pÄ och minnas...? Huu..

Denna bild Àr frÄn i helgen i Gbg: (dom andra bilderna kommer inte lÀggas ut för offentligheten..)



Kommentarer
E

Hi hi, dom dÀr bilderna frÄn underperspektiv Àr ju alltid kul att ha... ; ) (möjligen fÄr man en spark i asset att komma igÄng med trÀningen sÄ smÄningom) ; P Nej usch, har ocksÄ sÄdana bilder - jag har inte framkallat dem om man sÀger sÄ! Men vilken söt och fin mage du har! Du fÄr ju en perfekt mage :-) Jag gissar pÄ en pojkbebis... Fast jag har haft "flickmage" med bÀgge mina!

Svar: Jag tycker ju det ser gulligt ut med magen egentligen, men dom dÀr bilderna alltsÄ.... Jag pendlar hela tiden mellan "det blir en flicka" och "nÀ, det Àr en pöjk".. :)
Peachmelba

2013-07-16 @ 07:11:53
URL: http://mamiforlife.blogg.se


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0