No stress

SĂ„, vad gör en Hanna som Ă€r ledig sĂ„ mĂ„nga dagar? Jag mĂ„lar, dricker vin, lyssnar pĂ„ musik, kollar pĂ„ serier, gĂ„r promenader med hundarna och slappnar av. Jag börjar slĂ€ppa stressen. KĂ€nslan av att jag mĂ„ste göra NÅGOT börjar försvinna. Jag kĂ€nner ju alltid att det finns sĂ„ mycket att göra, som jag inte gör.... Men sĂ„ kĂ€nns det faktiskt inte nu (nĂ„Ă„ja, inte sĂ„ mycket iaf). Jag hĂ„ller just nu pĂ„ med tvĂ„ projekt. TvĂ„ tavlor till en av J:s kollegor. Kul!! Hoppas att hon blir nöjd!
 
TÀnkte förut om jag skulle htta pÄ nÄgot att göra i kvÀll, sen tÀnkte jag:nej.... Jag tror jag mÄlar en till tavla! :)
Snart kommer verkligheten tillbaka med all stress och rastlöshet den medför.....


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0