Color Bug by Kevin Murphy

Gjorde en provisorisk utvÀxt-fÀrgning med "hÄrskugga" nu pÄ förmiddagen. Det Àr som ögonskugga fast till hÄr sÄ att man kan fÀrga bara för en kvÀll. (Eller dag i det hÀr fallet) Det heter Color bug av Kevin Murphy och jag köpte mina pÄ www.bluestore.se. Jag har lila och orange/rosa. TyvÀrr fÀrgar de av sig mer Àn jag hade trott. Min luva pÄ jackan och krage pÄ labbrocken Àr dÀrför lila. Men det Àr lÀtt att tvÀtta bort! Kul grej om man inte vill fÀrga nÄgot permanent men ÀndÄ vill skoja till frillan lite. Det var för att jag provade lila Color bug pÄ mina toppar som jag fick inspiration till att fÀrga dom lila pÄ riktigt. Made me take the big step. :)



Kommentarer
E

Du och ditt hÄr : D

Svar: Vi Àr partners in crime vi ;)
Peachmelba

2013-02-10 @ 12:56:56
URL: http://mamiforlife.blogg.se


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0