Första inlÀgget

Lets see if I remember how to do this...
Okej, uppstart av blogg. Kommer det att hÄlla? Jag avslutade ju bloggen sist för att jag inte ville blotta mig (sjÀl, inte klÀ av..det skulle vara en heeelt annan typ av blogg...). Jag tror bara jag har en "bloggvilja" just idag. Men wtf, dÄ fÄr jag vÀl ta bort den i morgon dÄ. Jag tÀnkte att jag kan ladda upp en massa fina bilder hÀr. Jag vet.. jag har ju "insta-groosy" för sÄnt. Men dÀr kan man ju inte ladda upp för mÄnga bilder för dÄ tycker folk att man Àr jobbig. Typ " Ja, jag följer henne..men hon laddar ju upp bilder heeela tiden. aaaasjobbigt. *tap tap tap* Unfollow".
 
Sen tÀnkte jag ju ocksÄ att jag kan ladda upp saker till min lilla fina syster som Àr i Australien. Och förhoppningsvis kan hon skaffa ngt blogg-aktigt sÄ man fÄr veta vad hon gör dÀr!
 
FĂ„r se hur lĂ€nge det hĂ€r bloggandet hĂ„ller. FĂ„r se om jag över huvud taget sĂ€ger till nĂ„gon att jag har en blogg.. (smygblogg?) ...Alla har vĂ€l nĂ„got "mano-depressivt" i sig. Även fast min sĂ„dan Ă€r vĂ€ldigt mild. Men nu har jag vĂ€l en sk "mano"-period nĂ€r jag vill skaffa blogg och lĂ€gga upp bilder etc. Men sen kommer down-perioden nĂ€r jag tar bort allt, raderar bilder osv....
 


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0