Rastlös och trött

Är sĂ„ rastlös, men trött pĂ„ samma gĂ„ng. Trodde jag skulle bli lĂ€mnad ensam nĂ„gra timmar och att J skulle komma hem till kvĂ€llen. Men han hittade roligare saker att göra...öl...och tv spel...sĂ„ han kom aldrig hem. SĂ„ jag blev ensam i kvĂ€ll. Å jag har tittat pĂ„ alla Vampire Diaries. Laddat upp bilder pĂ„ instagram och sen Ă„ngrat mig Ă„ tagit bort dom nĂ€r jag kom pĂ„ att jag inte har lĂ„st min profil lĂ€ngre sĂ„ vem som helst kan se bilderna. Kollat pĂ„ missade avsnitt av top model Sverige. Ätit saker. Bloggat. Cilit Bangat hela jĂ€vla köket. Lagat jordens största kĂ„lpudding. MĂ„lat ansiktet med akrylfĂ€rg och sedan rivit bort fĂ€rgen i stora flagor nĂ€r den torkat. Klockan Ă€r fortfarande inte mycket.. Gott om tid till att göra mer. Kanske titta pĂ„ Johan Falk filmerna en ggn till.


Kommentarer
E

He he... Cilit bangat hela köket : ) Men visst Àr det trÄkigt nÀr man inte vet hur man ska fördriva tiden?

2013-03-03 @ 08:56:00
URL: http://mamiforlife.blogg.se


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0