Mintrullarna

Kom att tÀnka pÄ dom hÀr mintrullarna som man köpte som liten. Kostade bara nÄgra kronor. Tror de var frÄn Lions. Rullar i vitt, blÄtt och silver. Med Lions mÀrke pÄ. SÄ var det vita minttabletter i. Vet inte varför vi köpte sÄna hela tiden. Det var ju inte det godaste godiset man kunde Àta.. Men det mÄste ha varit att...just det. Precis NU kom det tillbaka till mig!! Det fanns att köpa pÄ blomsteraffÀren i Valla. Precis dÀr jag bodde. Det var nog det enda godiset som fanns i det omrÄdet. Haha just det!.. Var nog dÀrför ja. :)



Kommentarer
E

Jag tÀnkte direkt pÄ att dom fanns pÄ blomsteraffÀren!!! Fast vad jag minns sÄ var dom rÀtt goda?!

Svar: Ja, det var dom! Jag satte lÀtt i mig en rulle. :) Men jag funderade pÄ vad som gjorde att jag Ät sÄna mÀngder...men det var ju lÀget förstÄs. :)
Peachmelba

2013-03-25 @ 18:12:34
URL: http://mamiforlife.blogg.se
Y

Jag minns dom inte alls, men vem Àr förvÄnad över det lixom?

2013-03-25 @ 23:40:03
E

NÀ Y - jag Àr inte speciellt förvÄnad ; )

2013-03-26 @ 13:00:24
URL: http://mamiforlife.blogg.se


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0