Nostalgi

Har kÀmpat emot mitt sockerbegÀr idag. Har ju sötsaker hemma ocksÄ till rÄga pÄ allt! Men jag "nöjde" mig med en kopp te efter kvÀllsmaten....te....

RÄkade pÄ lÄten "alla som inte dansar (vÄldtÀcktslÄten)" idag. Det var lÀnge sedan!! Fan sÄ bra den var!! Haha. Satt och sjöng med och diggade. (I bilen, bÀsta platsen för sÄdant) Fick tillbaka minnen frÄn första gÄngen jag hörde den. PÄ fest. Med syrran. Ute i ett hus i skogen. Min lilla beundrare. Kul.

"Första steget Àr att ni hÄller hand
Han verkar trevlig, verkar omtÀnksam
Men det blir jobbigt nÀr det kommer fram
Att han stÄr stilla som en vÄldtÀktsman" .......haha

Hörde Àven lÄten "1990-nÄnting" i bilen (ja sjöng med utav fan). Fick rysningar i hela kroppen av den lÄten. Texten.



Kommentarer
Z

ÅH! Minnen :D SĂ„ JĂ€kla lĂ€nge sedan!!

2013-01-08 @ 23:06:55
URL: http://zazasway.blogg.se


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0