UppsnAPPat

Jag har ju kommit igÄng med trÀningen ordentligt nu. Tycker inte att det tar emot att trÀna, snarare tvÀrt om. Vilket Àr ovanligt. SÄ jag njuter medan det varar! Tog hem en APP idag som jag tÀnkte prova. Den verkar rÀtt trÄkig men... Man ska sÀtta upp ett mÄl om hur mycket man ska trÀna fram till ett visst datum. Jag satte upp 40 pass fram till 31 maj. Det innebÀr 2.7 pass i veckan. Vilket lÄter rimligt för att pusha mig. PÄ senaste tiden har jag faktiskt kört 3-4 pass (löpn eller gym) i veckan (exkl. ridningen som inte har varit sÄ intensiv pga hÀlta). Men det Àr nog dumt att tro att jag ska vara sÄ duktig Ànda fram till maj. LÀnge. Det har nog aldrig hÀnt. Men kanske denna ggn pga denna fantastiska APP!!.... ;)
Training goal heter den.



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0