Att missta livet/mobilen

IgÄr Äkte jag ut till LÄngben som planerat. Mötte Anna dÀr (en utav de TRE Annor som vistas ute i stallet). Vi bestÀmde oss för att ge oss ut pÄ en uteritt ihop. Det var hÀrligt! Massa snö som vi pulsade fram i ute i skogen. NÀr vi kom tillbaka till stallet efter en timma kÀnde jag reflexmÀssigt efter mobilen. Den var inte i fickan. Korkade jag som ger mig ut och skrittar, travar och galopperar med mobilen i fickan pÄ en luvtröja...utan dragkedja....
Den var alltsÄ nÄgon stans ute i skogen i 2 dm snö. Awesome!!! :( Vi begav oss iaf ivÀg för att leta. Tog bilen sÄ lÄngt det gick, men pÄ skogsvÀgarna fick vi gÄ. Anna ringde till den hela tiden. Men vi hörde inget. Till slut kom hon direkt till röstbrevlÄdan...den var död.. Vi gick hela vÀgen dÀr vi hade ridit. Inget. Sedan vÀnde vi för att gÄ tillbaka till bilen. DÀr hade jag förlorat hoppet. Började tÀnka pÄ allt jag hade i min mobil!!! Hela mitt liv. Bilder, kalender, inlogg, mail... NÀr vi nÀstan var framme vid bilen igen fÄr jag syn pÄ nÄgot lÀngre fram. Jag börjar inte hoppas. Men nÀr vi nÀrmar oss ser jag att den ligger dÀr!! Svart med fÀrgglada dödskallar pÄ. LÀttad. Glad! NÀr jag Äker hem frÄn stallet sÀtter jag pÄ sÀtesvÀrmaren pÄ passagerarsidan och lÀgger mobilen dÀr. Efter en stund vaknar den till. It's alive!! Dont ever leave me again!!



Kommentarer
E

Vilket trauma! Tur att den Àr oskadd : )

2013-02-10 @ 09:19:54
URL: http://mamiforlife.blogg.se
Z

WAHHH!!! Lucky U :D

2013-02-10 @ 20:07:56
URL: http://zazasway.blogg.se


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0