Minnes-pyssel

Lite pyssel jag gjorde under semestern. Jag köpte en fyrkantig hylla. Limmade dit ett M och skrev "innen". Jag hittade en tjockare kartong som jag mÄlade vit och klippte sÄ att den passade som bakgrund i hyllan. Den kan man sedan sÀtta nÄlar i och hÀnga upp smÄ saker. En bra grej för en sÄdan som jag som sparar pÄ smÄ grejer som minnen frÄn upplevelser och platser. I mitt minnes-tittskÄp kan man hitta visitkort frÄn guldsmedsbutiken i Spanien dÀr jag och J köpte vÄra ringar, tvÄlförpackning frÄn vÄr roadtrip i Tyskland, notis frÄn min adoption, medalj frÄn blodomloppet, hÄrspÀnne frÄn metaltown, diverse festivalarmband m.m. Till synes skrÀp...men som talar till mitt hjÀrta. :)



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0