SafetyKey

Nu har jag fÄtt anvÀndning för mina inbetalningar till SafetyKey. Det Àr en nyckelbricka som jag har pÄ min nyckelknippa. SÄ betalar jag in lite pengar till det företaget som skickade ut den till mig. SÄ om jag tappar bort nycklarna och nÄgon hittar dom och lÀmnar dom till polisen sÄ kan polisen höra av sig till företaget sÄ ger dom ut mitt telefionnummer sÄ de kan kontakta mig.... förstÄr ni?
NÀr jag berÀttade för EC om detta sÄ undrade hon varför jag inte lika gÀrna kan ha en nyckelbricka med min adress pÄ sÄ den som hittade nycklarna kunde komma och lÀmna dom.............eh.......ja............
 
Hur nycklarna försvann. Jag och J kom hem frÄn krogen. Jag gick upp och hÀmtade hundarna. (lÄste upp med mina nycklar). Kom ned till J. Gick fram till J. FÀllde J. Attackerade honom genom att flyga pÄ honom. Rastade hundarna och gick sedan upp. (lÄste upp med J's nycklar)
 
Idag sÄ ringde iaf polisen och mina nycklar finns att hÀmta! Sweet!


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0